Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Ποίημα του Κώστα Τρίγγη

Σηκωθηκα χαραματα
τζιαι εκατσα στην αυλη μου
για να μετρησω τες χαρες
τες πικρες της ψυσιης μου
τζιαμε που συλλογιζουμουν
τζι αρκεψα τζιαι μετρουσα
ενιωσα μεσα μου φωδκια
μια ζαλη τζιαι πονουσα
ειπα του πλαστη ημαρτον
δωσμου τζιαι λλιην αμαντα
κριμα ενη τζι αδικον
να βασανιζης παντα
ενα αστερι μακρινο
μα κατοδκιον που ταλλα
το φως του ηταν λλιοστον
σαν της βροσιης μια σταλα
που πανοδκιον μου σταθηκε
θωρη με τζιαι γελα μου
εμενα σιερετα
τζιαι ερκετε πιο κοντα μου
λαλει μου δικλα δε
κοντευκη να ανατηλη
ερκετε ο ηλιος φωτεινος
το φως του να σας στηλη
να σας φωτιση τες ψυσιες
με τες χρυσες του αχτιδες
να σας γεμωση τες καρκιες
με ενα σωρο ελπιδες
ετσι τζιαι εσου να καρτερας
στον πλαστη να ελπιζης
τζιαι τα καλα μα τζιαι κακα
να τα καλωσοριζης
οσα εσουνη εζησες
τζιαι βιωσες να ξερης
για τζιηνα που εχαρηκες
αλλα τζιαι υποφερης
τουτα ενη η ζωη
τζιαι δκιουσου εσε αξια
καμνουσε εσενα ποιο καλον
με γνωση τζιαι σοφια
ο αδρωπος εις την ζωη
εν τα βιωματα του
μαθηματα παθηματα
τα κατορθωματα του
το ριζικο τζιη μοιρα του
ενη το πεπρωμενο
του καθενος το μερτικον
κωστη μου ε γραμμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου