Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Η ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ (Απόσπασμα)

ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΣ ΑΛΟΓΟ


Αφήστε το άσπρο μας άλογο
επάνω στον καμβά του να καλπάζει
Κάποια νεκρή μας φύση 
πρέπει να αναπνέει 

Σελ 8


ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Ρίχνω ψήφο λευκό
σ΄ αυτές τις εκλογές συναισθημάτων 
Δεν σημαδεύω κανενός το σύνθημα
Δεν χαιδεύω κανενός την ουτοπία
Χθες έκλεισα τα εξήντα
Αναρωτιέμαι αν ενηλικιώθηκα εγκαίρως

Σελ 17

ΑΝΑΣΤΟΛΗ

Στην κιβωτό ζωής
μου λείπει ένα ζεύγος 
πνεύμονες αγάπης 
Ο αρσενικός καιρός 
Η θηλυκή εποχή 
Το ουδέτερο σύμπαν

Αναστέλλεται η διαιώνιση 
του αίματός μου

Σελ 19


ΑΦΟΠΛΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΘΕΣΗ

Με το δρεπάνι βγαίνω στο θέρος 
Με τ΄ άροτρο κινώ το όργωμα 
Φοράω χρόνια πανωφόρια
τρύπια σαν στοχασμοί μου που νικήθηκαν 
Με χώμα και νερό 
δεν έφτιαξα κανέναν άνθρωπο
Μονάχα λάσπη


Σελ 25


ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΙΙ

Επιχείρηση διάσωσης
Ούρλιαζαν μες στη νύχτα τα πυροσβεστικά συνθήματα
αγνοώντας τη βιολογική καύση των ονείρων μας
Πονάνε οι αποξηραμένες θλίψεις

Σελ 27


ΗΜΙ-

Υγρή απόψε η σιωπή σου 
Ελλατωματική η μόνωση της σκέψης 
Μπορώ σ΄ ένα μικρό μελανοδοχείο
να μαζέψω τους πιο σκούρους λογισμούς σου
για να συνθέσω την ηρωική σου απόφαση
Μια συμφωνία με άφωνες απολήξεις αισθημάτων 
ημιτελής
ημιθανής
ημίμαυρη στην εγκαρτέρησή μου


Σελ 30


ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ

Το ρολόι δεν σταματά 
Άκαμπτο, σκληρό 
κρατά το τέμπο του στους δρόμους αντοχής
Υπενθυμίζει τις στροφές που απομένουν 
στα εκατό μετ΄  εμποδίων χρόνια μας
Στο τελευταίο καμπανάκι 
ζητάει επιτάχυνση
Προσφέρουμε επιβράδυνση λεπτού


Σελ 38



AUDITION

Θα περάσει η ψυχή μου από ακρόαση
Ο ρόλος θα δοθεί στη δυνατότερη στιγμή μου

Σελ 42

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΕΩΣ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ

Με τις πρώτες ψιχάλες έκρυψα τον ήλιο μου 
όπως λαθρεπιβάτης κρύβεται 
στις καμπίνες του ονείρου του

Σελ 47


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ

Ο κόσμος απλώνεται περιμετρικά στην ύπαρξή μου 
περίφραξη με ηλεκτροφόρα σύρματα
Σκάβω με τα μάτια το λαγούμι της απόδρασής μου
Οι τοίχοι υπόγειοι συνθλίβουνε τα βλέμματά μου

Σελ 49

ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ

Play off
Εγώ κι Εσύ 
Εσύ και οι Άλλοι 
Οι Άλλοι και ο Νόμος
Ο Νόμος και η Ανομία
Η Ανομία και το Κενό
Το Κενό και το σάλτο μορτάλε μας

Σε 50


Η ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ

Χορεύω στις μύτες στιγμών
Μπαλαρίνα χωρίς ισορροπία αισθήσεων
μονάχα παραισθήσεων
Ο κόσμος είναι ωραιότερος
όταν αντίστροφα τον περιγράφεις
Απ΄ το Ωμέγα με επιφώνημα το Ω!
ως το στερνό μας Άλφα της μεταμέλειας

Σελ 54


ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ

Ο έρωτας του κόσμου σώζεται 
ως τη στερνή κραυγή 
πριν απ΄ το χάος

Σελ 56

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου